Tillbaka till verkligheten!

Nu har jag haft en uppehåll på cirka en månad. Uppehållet innebar inget bloggande, hitta energin, njuta och endast promenader som träning. Har mått riktigt gött de senaste veckorna men nu är det dags att bita i det sura äpplet igen. Från och med idag blir det gi-mat, kvarg, fitnessnudlar och träning sex dar i veckan. Även om det inte blir gymmet varje gång får det bli en promenad med intervaller och avslutas med styrka på någon gräsplätt och någon gång kanske en simtur. Under tiden på uppehållet har jag väl inte frossat i skräpmat utan även ätit någolunda nyttigt. Jag har tex förälskat mig i kesella med funlight och provat fitnessnudlar. Fitnessnudlarna är väldigt goda och innehåller endast 14 g kalorier per 100 gram, helt galet lite! Kissie tipsade om nudlarna och köpte på mig 1 kg när dom hade kommit in på lager igen. Nudlarna finns att köpa på fitnessguru.se. Rekommenderar dom starkt! :) Har precis kommit hen från gymmet! Tror inte jag varit där på en månad så det var skitskönt att svettas ordentligt. Blev väldigt mycket ben och rumpa idag så kan räkna med träningsvärk. Och imorgon blir det spinning! Läste någonstans att ett spinningpass på 1 timma kan förbränna upp till 800 kcal, så nu jäklar ska jag börja spinna! ;) dock hatar jag det men.. Annars har det inte hänt något spännande i mitt liv! Vi flyttar snart tilö vårt hus, det är väl det enda. Och att jag fyllt år, men inget speciellt! Jaja, hoppas mina trogna läsare hittar tillbaka efter mitt uppehåll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0