Helvetesdag

Här sitter en extremt härligt sliten Johanna som mer eller mindre haft en helvetesdag. Tack och lov att det inte finns så många av dom! Har precis kommit in från en långpromenad på lite mer än 1 timma, riktigt skönt ute! Vi kör ju stegräknartävlig med jobbet och jag ska banne mig vinna! Så idag visade stegräknaren 18 219 steg. Vilket är bättre än igår då den visade 16 709 steg! Finns dock ett problem! Min rygg är full med muskelknutor så med ständig smärta och spänningar i ryggen är inte gött att gå på promenad. Men i februari blir det ett besök hos en ostiopat för att förhoppningsvis bli bättre :) Jaja. Hoppas iderligt jag får ordning på bloggen imorgon för både min och er skull! Längtar väldigt mycket med att komma igång ordentlig med bloggen! Men tyvärr är det fullspäckat imorgon.. Jobb, träning, kolla på ny bil och handla. Men ska allt försöka få tid till att fixa bloggen! :) Sov gott! Detta fick bli ett tråkigt inlägg då bloggen är totalt skrot, den har total crashat. Kan inte lägga upp bilder eller något. Måste ha hjälp av någon kunnig! Hoppas det går att lösa snarast.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0