Mycket mycket

Herrejösses vad det har varit fullt upp! Mår tack och lov mycket bättre:)
Igår efter jobbet fick jag stressa ihjäl mig för att hinna till osteopaten för att få ordning på min rygg. Kan tala om att jag har riktigt ont i ryggen idag och det visade sig att jag hade ont på ställen jag aldrig trott, så det var välbehövligt! :)
Efter besöket blev jag helt slut och yr i huvudet så blev nerbäddad i soffan en timma. Robin kommer in och väcker mig och fråga om vi inte ska möblera om och sen var vi igång! Nu har vi gjort om i vardagsrummet och det lutar åt att ha det så som vi har nu, men vi får se. Det tog cirka 2 timmar sen slängde vi i oss mat medans vi kikade på film sen var klocka jättemycket!

Idag har jag mått riktigt bra, lite små yrsel men inte mycket :) eftersom det är min sista dag på jobbet imorgon har jag bakat HELA kvällen.. Fyfan vad less jag är på skiten nu :P ena gräddtårtan fick jag slänga så får köpa något imorgon i affären, men chokladtårtan blev någorlunda tillslut. :)

Imorgon blir det dåligt med bloggandet! Jobbar länge sen blir det kalas 19.00. Fårse om jag lyckas slänga ihop något!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0