Glad påsk!

Glad påsk på er alla! :) hoppas ni har haft en bra dag änså länge trots skitvädret ute.
Orkade inte släpa mig till gymmet imorses så det fick bli springa hemma och massa situps, rumplyft och armhävningar :) Robin gjorde mig sällskap också.
Just nu sitter vi hos Robins mamma och pappa. Vi har fått grillat till lunch och precis fika med Robins syster hanna, hennes, barn och Robins föräldrar som sällskap. Helt propp mätt nu. Har tillåtit mig själv att äta vad jag vil under påsk, är ju ändå en högtid så lär väl vräka i mig!

Ikväl blir det lungt, tränar nog en sväng ikväll igen hemma men först blir slappa framför satc ;) min nya drog!
Sen kan jag tala om att alla grejer jag beställde för att ha på mig på påskafton har jag inte fort. Så imorgon blir det akutshoppa blå byxor! Någon som vet vart det finns några snygga och någorlunda billiga?

Hörs sen!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3282805/images/2012/pic_197191738.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3282805/images/2012/pic_197191776.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0