HELG och ångest!

Äntligen är det helg, tjoho! :)
Var på så extremt dålig humör när jag kom hem från jobbet idag, tack och lov att jag har en pojkvän som gjorde mig på bättre humör rätt så fort! Jag och Robin skulle ut på en löprunda men det regna och blåste massa ute, så vi gick och handlade, lagade mat och tittade på någon film på tv1000. Sen åkte Robin iväg till Raceroom på någon finalgrej..? Så sitter nu här med dåligt samvete för jag inte tränat idag, men har ätit nyttigt hela dagen förutom lite nu på kvällen. Inväntar bb nu och funderar på att rulla fram gåbandet och gå en stund samtidigt sen blir det sängen! Ska jobba imorgon på torget och dela ut nybakat bröd till alla som har Coopkort, så kom och titta in en sväng vettja!  :) Men innan det blir det en löprunda, jobba sen blir det nog en löprunda igen eller promenad! :)

Måste försöka komma igång och kommer knappt kunna träna nästa vecka eftersom vi har öppning på onsdag och massa att göra. Blir nog flera 8.00-22.00 pass och då hinner/orkar man ju inte med träning. Men ska försöka ta tag i maten ordentligt och börja räkna kcal igen. Har säkert gått upp något kg och är så besviken på mig själv.. Hade jag kört så hårt jag gjorde i början hade jag varit smal nu! Säkert vägt runt 70 kg.. Men tro fan att jag tappat allt.. Ska fasiken lyckas så nu går jag in stenhårt och kommer nog tyvärr ge mig på dessa äckliga soppar snart...! :( Nästan så att man ska tatuera in ÄT INTE KALORIER i handen! SKRÄPNING SKÄRPNING SKÄRPNING...
SÅ JÄKLA BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV!!!
Någon som känner för att motivera mig?! :D

Förhoppningsvis kommer allt underlätta nu när Robin börjat träna och äta nyttig, skönt att ha någon som liksom är i samma sits. Men det blir så svårt på jobbet, vi får frukost, fika och massa frukt varje dag. Äter två bananer varje dag vilket är nyttigt men det andra är inte så bra. Så måste köpa ny blender då min andra gått sönder så jag kan börja med mina älskade smoothies till frukost igen.
Kan även tala om att jag mår så mycket sämre med all skitmat och har tappat massa ork. :( Mår riktigt kasst och tappat så mycket självförtroende! Vill vara sådär pigg igen med all spring i benen och känna mig snygg och smal igen!!

Var förövrigt jättenära på att boka resa igår! Jag och Robin pratar om att åka iväg i november/december och målet är Cancun, Mexico. Men vi fårse! Får försöka kämpa med min killerbody tills då helt enkelt. Blir lite tajt till 1 juli nu men jag ska verkligen ge ALLT, lovar! :)
Så som jag känner mig idag;
Målet;
Drömkroppen/Killerbody;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0