Imorgon!

Då har man varit hurtig och gått en powerwalk i Rådas milspår! Tog 1,5 timma och var riktigt svettigt. Är så mycket backar så man tränar verkligen arslet! :) Men det var riktigt skönt och jag och Robin ska försöka gå milen en gång i veckan nu sa vi. Det är så lugn och skönt att gå långpromenad i skogen än i stan, plus att jag älskar doften av skog! :)

Nu har jag precis varit och hämtat ut mina nya älsklingar! Är helt förälskad i dom! Kommer ni igår när jag på Nellyevetet och fick välja ett par skor? Fick dom i torsdags men har inte kunnat hämta dom förrän idag och jag fick mitt första hands val! Mina kornblå pumps på 14 cm och tro det eller ej men dom var lätta och jättesköna att gå i! :) längtar så till sommaren när jag ska matcha skorna med mina svinsnygga röda klänning till mina gyllenbruna SMALA ben! ;) Se upp på måndax i sommar säger jag bara! ;D

Ikväll händer det inte så mycket. Hade gärna tränat ett boxpass, var riktigt länge sen nu men fanns ingen som ville hacka på. Så jag ska umgås med Robin, vi lär inte ses mycket nu i veckan. Jag kommer jobba skitmycket och Robin kommer jobba mycket över, så vi kommer knappt ses så vi får passa på ikväll. :)

Imorgon är det dags, dags för den hårda kampen för att bli smal! Stenhård kost och träning. Känns skönt att Robin är på nu också, blir ju lättare när man stöttar varandra. Blir nog dock dåligt med träning i veckan, beror lite på jobbet men ska träna så fort tiden räcker till. Sen tänkte jag skriva ut bilden på drömkroppen och sätta upp på kylskåpet, ifall man någon gång är sugen och vill fuska med kosten så kommer nog bilden få mig att backa. :) Jag ska fan klara detta nu!!! Eller hur?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0