Trååååkiga fredag

Fyfaan.. detta har rent ut sagt varit den trökigaste kvällen på länge..!
Slutade halv fyra och var redan då komatrött och ville bara hem för att vila. Sista två timmarna på jobbet gick ögonen i kors, riktigt jobbigt! Och när jag väl var hemma möttes jag av en jättetrött sambo som varken ville handla eller laga mat. Så det var bara att springa iväg för att handla och laga mat. Redan klockan 19.00 somna han i soffan och ligger där och sover än så jag är uttråkad. Har gått och lagt mig i sovrummet nu och kikar på SATC och väntar på att bli trött..

Imorgon tänkte jag hänga på låset på gymmet och träna 1,5 timma. Tänkte köra på 1 timme kondition och 30 min armar med lätta vikter för förbrättning. :) På eftermiddagen runt 13 ska jag iväg på en matmässa här i Lidköping med mamma och pappa och sen på kvällen blir det kalas, vilket jag tror är det sista på ett tag!

Kan även tala om att 500 kcal "dieten" klarade jag bara en dag. I onsdags fick jag äta det som bjöds i Örebro, igår var det kalas, idag orkade jag inte laga kalorisnålt eller räkna kalorier och imorgon är det kalas igen. Men måndag gör jag ett nytt försök och kombinerat med träning :) Har inte tränat på hela veckan pga min förkylning men imorgon gör jag ett försök! :)

Hämtade även ut mitt Nellypaket idag som innehöll mina klackar, halsband och en bandeau. Klackarna var skitsnygga, perfekta i storlek och lätta att gå i. Det enda svåra med dom är att sulan är lätt rundade vilket kräver lite balans och träning men imorgonkväll åker dom på! :)



Kommentarer
Helena

Vad kul! Har du oxå blogg! Mycket snygga skor du har köpt :) Kramis!

2012-04-18 @ 23:14:14
URL: http://www.missnaily.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0