Börjar äntligen se skillnad!

Ja, äntligen! Nu efter lite mer än en månads konstant träning och strikt kost börjar jag se och märka av skillnad. Min feta butt börjar bli lite mindre och fastare och mina lår börjar bli lite smalare. Igår var det så gött med mina jeans, dom börjar sitta löst och har börjat hasa ner lite :) SÅ gött.

På gymmet körde jag hårdare än aldrig förr. Var så svettig när jag var klar att jag kunde krama ur min tröja med svett. Riktigt vidrig men skönt. Idag blev det 15 min löpning, 10 min rodd, 20 min "ben"cykling (man sitter på en stol och trampar med benen, vet inte vad det heter) och 10 min trappa.  Körde så sjukt hårt att jag trodde jag skulle kollapsa ett tag! Och jag HATAR att köra på trappmaskinen, så jobbigt.. Men det tar så gött i baklåren och rumpan!

Efter gymmet var jag på stan och gjorde ett jättefynd. Köpte en jättefin stickad tröja från åhlens som jag har kikat på länge. Den kostade från början 349;- men jag fick betala 79;-, riktigt nöjd! Så den ska jag ha på mig ikväll på kalasena. Ni får se bild senare :) Sen köpte jag presenter till min storebror!
Nu är jag vrålhungrig så ska käka kebabsallad :)
Fick bli lite softare variant av klädstilen idag..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0