LYCKLIG!

Idag har jag för första gången sen jag började mitt nyttiga liv verkligen sett resultat! Min underbara mamma gav mig ett par nya skitsnygga jeans som hon inte ville ha, och storleken var 31. Jag har haft storlek 33 i drygt ett år nu och verkligen skämts över det, vill helst inte pratar om storlekar alls! Så när jag kom hem brydde jag mig inte ens om att prova dom, men sen skulle jag visa Robin och jag tog upp dom och kollade på dom och sa
"Aldrig att jag får på mig dom!" Jag tog av mig byxorna och räknade med att inte ens få upp dom över låren men jag lyckades få på mig dom helt och hållet. Nu började jag tänka att jag kommer inte lyckas knäppa dom, men hör och häpna, DET GJORDE JAG! Visst att jag fick dra in magen lite, men dom knappen gick igen och kan röra mig i dom! :D Så nu ikväll har jag haft lite lyckorus!

Igår var vi ju på Nellyeventet, jag, Emelie och Angelica. Elin skulle egentligen hackat på men hon kom senare istället och hoppade eventet. Men guuud vad trevligt vi hade det! :) Jag trodde jag var i himmelriket ett tag..! Hade inte direkt några förhoppningar och räknade inte med att få ett par skor men jodå! Vi fick "skobiljett", 2 drinkbiljetter och en "goodiebagbiljett" när vi kom in. När vi kom in i lokalen tappade jag hakan totalt! Räknade väl med att man kunde välja mellan 10 på skor men det var nog över 20! Vi skulle skriva vårat 1;a, 2;a och 3;e handsval. Det var 99% chans att vi skulle få vårat 1;a handsval så jag hoppas verkligen att jag får dom, annars var mitt 2;a handsval och ruskigt snygga! :) Kan även tillägga att drinkarna var riktigt goda, de godaste jag druckit. Så kan verkligen tipsa om Peachtree till att blanda drinkar. :)
Sen lottade dom ut 3 par skor, vet dock inte vilka, 1 samsung S2 och 3 st One Piece som vi är med att tävla om. För att vinna One piece'n var man tvungen att klä på sig en One piece och fotograferas. Den med bäst bild vann 3 One Piece's och jag tycker vi hade den mest kreativa bilden iallafall! ;) Alla andra gjorde bara "fjortisposer" och juckbilder..?
Men jag är i vilket fall överlycklig över att jag fick skor och goodiebag, och jag äger redan en One Piece så jag nöjd! :)

Fick en fråga i tidigare inlägg vad goodiebagen innehöll och vi fick:
- En klänning (passade dock inte, men snart så!)
- Rosa spetstrosor
- Läppglas (jättefint!)
- Läppsyl som smaka persika
- 200 kronor rabatt på One Piece
- SB12 munskölj

Sen tidigare var jag en sväng på Åhlens och köpte äntligen boken jag kollat på i snart 3 månader. Läser aldrig böcker och är väldigt "svårfångad" så vi får väl se vad jag tycker om denna. Den heter Laura och är skriven av Carolina Gynning. Har läst hennes båda självbiografier och älskar dom och hoppas på att älska denna lika mycket! :) Så kvällen spenderas med boken i högsta hugg och sen big brother!
Mitt 1;a handsval
Mitt 2;a handsval
Mitt 3;e handsval
Vårt foto! Vet dock inte vad som hänt med Angelicas huvud


Kommentarer
Linda

Den boken är riktigt bra :) du lär nog få offra två dar då du inte kan göra annat ;)

2012-02-26 @ 22:09:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0