Torsdagskväll

Hallå allihopa ute i stugorna. Nu tänkte jag passa på att skriva lite om idag! :)
Efter jobbet drog jag och träna ett konditionspass. Jag vill verkligen träna men det ville inte min kropp. Det var EXTREMT tråkigt att gymma så blev bara 50 minuter. Men bättre än inget iallafall. Sen blev det hem för att kolla på OC/mys i soffan och därefter började jag göra iordning mig inför sminkparty som Heidi hade hemma hos sig. Det var trevligt att träffa Heidi, Emelie och Frida. :) Tror jag nästan babbla hela tiden.. Haha.
Blev tillslut en rengörningskräm till ansiktet och en ansiktskräm med silver i till ansiktet (silver är tydligen bra för huden?). Så blev inte ruinerad iallafall! :)

Imorgon jobbar jag länge så blir ingen träning imorgon, utan hem, duscha och sen ska jag och robin ut och käka. Vi tänkte testa den "nya" restaurangen Mellbygatan, så det ska bli trevligt. :) Sen lördag ska jag och några vänner på ett Nelly.se event och troligtvis avnjuta en middag innan detta. Och på söndag blir det bakning av cupcakes som ska serveras på kalaset jag ska på eftermiddagen. Alltid lika trevligt med kalas!
Hallonsmoothie och en banan
1 ägg och 1 kiwi (snabblunch/mellanmål)
3 riskakor med ost och skinka
En grillad karrébit och ugnstekta grönsaker


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0