Dubbelpass

Haft en riktigt bra dag på jobbet! Torsdagar är våran bästa dag och tiden bara rusar iväg, helt underbart.
Så nu har jag plockat iordning och gjort fint i lägenheten, tanken är nu att vila en stund innan jag ger mig iväg till gymmet. Ikväll kör jag och min vän Angelica ett dubbelpass. Först styrka/mage på 1 timma sen blir det ett skönt yogapass på ännu 1 timma, så jag räknar med att vara lite mör i kroppen imorgon. Blir spännande att se hur det går att träna imorgon, men kanske blir att springa på ett löpband och köra lite rodd, alltid något iallafall!
Nu går ögonen i kors så nu blir det sova en halvtimma, sen packa träningsväskan och ge sig iväg. För jag ska bli
fit for fight till sommarn så bara att köra på även fast jag är dötrött och med kass rygg! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0