Hallonsmoothie

Precis hemkommen ifrån jobbet och sitter nu här och är lite småsugen på något gott. Så nu blir det att traska till köket och göra mig min favorit, hallonsmoothie! Tänkte även festa till med lite grädde i också för mer "glassmak". :) Sen blir det iväg till gymmet och träna 1 timma, därefter får vi se vad som händer. Måste nog laga lite mat till imorgon och så. Denna bökiga matlåda, hatar den!
Smoothie:
0,5 dl vispgrädde
2 dl naturell yoghurt
1,5 dl hallon

Jag tänkte på det med denna helg, ingen idé att skriva upp vad jag käkat. Igår åt jag nästan inget på hela dagen då jag hade så ont och i lördags hann jag knapp inte äta något heller. Så vi kör nya tag idag istället med Dagens!
Hade gärna gett er recept på köttfärssåsen men den blev inte alls god, så skippar det! :)
05.00 - 1 glas citronvatten.
08.25 - 3 dl mild vanilj yoghurt med 1 skivad banan i med ett glas vatten.
11.25 - Köttfärsås med blomkål och en banan. ( åt inte mycket av matlådan så fick bli en banan istället)
15.00 - Hallonsmoothie
19.00 - Pastasås med bacon och blomkål


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0