Rediggris

Det är precis så jag känner mig. Istället för att ligga och mysa i sängen med en katt spinnandes på armen ställer jag klockan på 08.45 för att dra till gymmet. Vet inte vad som har hänt med mig!
Idag blev det samma som igår, fokus på benen. Blev 15 min jogg, 5 min trapp, 15 min rodd, 10 min på orbitrek och avslutade med 15 min cykel. Körde riktigt tung intervall på cykel så det brändes riktigt gött i rumpmusklerna i slutet! :)

Sitter iallafall här nu i köket och äter frukost. Ett glas vatten, en kiwi och scrambled egg. Trodde det skulle vara godare än vad det var, men kiwi är absolut det godaste jag vet! Visste ni att om ni äter en kiwi om dagen får du i dig så mycket c-vitamin kroppen behöver varje dag!

Nu ska jag ta ett bad sen börja fixa inför ikväll!
Ha en fortsatt trevlig dag!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0