Tacos

Puuh, vilket dag. Dagar som denna när man går runt som en zombie gillar jag verkligen inte. Denna dag i sig har varit väldigt motig, men sånna dagar tar man sig ju igenom också.
Slutade runt 15.00 då jag tog min promenad hem och betalade mina räkningar, vi tog tag i tvätten, åkte och storhandlade och köpte lite saker till katterna och även lagat tacos, eller för min del tacosallad. Meningen var att vi egentligen skulle kikat på ny bil idag, men det får bli i helgen istället men vi har mer eller mindre bestämt oss. :) Ny bil blir det nog om vi får sålt vår nuvarande. Så snart är man en Saabägare, riktigt roligt.
Sitter här med dåligt samvete över att jag inte direkt utfört någon sorts motion idag eftersom jag hoppade dagens träning pga fullspäckat schema och min rygg. Ryggen är totalt fullsmockad med muskelknutor som jag troligtvis fått av arbetet och dom gör något ruggit ont. Men försöker övertala mig själv att jag har 1 vilo dag av 7 så den fick vara idag. Så jag har tagit ett varmt bad, smörjt ryggen med tigerbalsam och tagit lite värktabletter ihopp om att få sova lite bättre inatt. Låg nämligen och vände och vred på mig hela natten och försökte hitta ett läge där ryggen inte smärtades så mycket, men det var lönlöst.  Ska ringa en ostiopat för att få hjälp med ryggen men det blir inte förrän i februari. Men imorgon är det nya tag med träningen, blir troligtvis dubbelpass som avslutas med yoga. :) Och fredag slutar jag 10.30 och då blir det direkt till gymmet och därefter en promenad eller löprunda. MOTIVATION MOTIVATION.. Bara att köra på! Det bästa är att gymmet ligger 3 minuters promenad från jobbet och 5 minuters promenad från mig, kan inte bli bättre!
Imorgon tänkte jag ta mig i kragen och införskaffa mig ett måttband, mäta mig, väga mig och berätta lite om min tanke bakom bloggen, lite om mig, min startvikt och min målvikt. Så imorgon hoppas jag ni kikar in på kvällen och läser lite mer intressanta saker och vill följa min resa och kanske till och med starta eran!
Nu kör vi!
!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0