Dag 1 avklarad!

Wohoo, första dagen gjord! Och vet ni va, det har gott förvånansvärt bra! Visst att jag börjar bli hungrig nu och kommer antagligen dö av hunger imorgon vid lunch så tror jag att jag kommer kunna hantera det. :) får dricka mycket bubblevatten för att hålla mig mätt helt eneklt. Sen imorgon blir det ugnstekt lax. Hade billig lax på jobbet idag så passade på att köka på mig 1,5 kg!
På onsdag blir det tonfisk och kokt ägg till lunch igen.

Nu ikväll blev det ananasshaken, och den var faktiskt godare! Tack o lov för det. Imorgon blir det nog att testa på jordgubb till frukost innan jobbet! Finns dock något jag inte klarar sv shakerna, fruktbitar. Men dom är lätta att sila bort så egentligen ingenting att klaga över.

Imorgon ringer klockan 05.15 då jag ska ge mig ut på en långpromenad. Ska försöka göra detta varje morgon nu. Fårse hur länge jag orkar.. Men en morgonpromenad innan frukost är det absolut bästa för viktnedgång sägs det ju.
Lär väl stöta på rätt mycket fulla ungdommar på promenaden eftersom det är Belmanfeukosten för studenterna vid 05.00. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0