Morgonpromenad som vanligt

God morgon alla!
Vill först gratulera till alla som tar studenten idag! Gud vad roligt för er! :) hoppas ni verkligen njuter.

Jag mår jättebra idag! Beror nog på att jag sovit som en stock inatt! :)
Igår var det inte rolig dag med träning, blev bara promenaden. Jag och Robin drog på bio på kvällen istället, vi såg Snowhite and the huntsman. Helt ok, men trodde den skulle vara bättre!

Idag är det nya tag! Ska ut på min dagliga promenad på 7,8 km! Sen blir det tråkiga hushållsysslor här hemma fram tills 16.00 då jag ska iväg och gratta min syssling. Studenten ni vet. :) Därefter blir det en springtur innan alla studenter ger sig ut på stan!

Heja mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0