Beslutsångest!

Kom precis hem från veckohandlingen och har så jävla ont! Mina benhinnor värker något djävulskt! :( jobbet har gått någorlunda bra men blev förjävligt i slutet, och handla var rena straffet! Men nu har jag tagit en panodil så hoppas smärtan försvinner, för kan knappt gå.. Men ändå sitter jag här med dåligt samvete.. Ska jag åka och träna eller inte..?
Tanken var ju att köra överkropp idag med lätta tyngder och så, men jag måste likförbannat stå upp och göra det och bara det värker i benen. Så sitter här med riktig beslutsångest.. Ska jag eller ska jag låta kroppen vila..?
Eller så får jag köra lite situps här hemma och armhävningar, alltid något.. Ååååh hatar beslutsångest..

Har även varit redig och gjort det jag hatar, bytt vatten i akvariet. Men fiskarna verkar nöjda, dom är himla pigga! Känner mig riktigt redig! :)

Ska försöka överlägga detta med träningen nu sen måste jag laga den tråkiga matlådan.. :( blää.. Har sån brist på fantasi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0