Bra söndag!

Har haft en toppen söndag! Gud vilken bra dag det varit :) har sovit som en stock inatt, älskar att sova ensam. Robin åkte till Uppsala igår eftermiddag så satt hemma och bara myste själv och sen idag började jag dagen med en sväng till hemkompaniet där jag köpte tre nya kuddar till soffan, en bricka och krokhängare till garderobsdörren. :) riktigt nöjd med allt! Sen åkte jag till mamma och pappa på söndagmiddag och gick en långpromenad med Bilbo. Går ju absolut inte att klaga på vädret, var ju svettigt att gå med skinnjacka med endast linne under! Älskar att det börjar bli varmt! :)
Efter den sköna promenaden hämtade jag upp Angelica och åkte till birgers och åt var sin glass och bara njöt i solen med alla andra!
Därefter gjorde jag det alla andra som var kvar i Lidköping gjorde, tittade på SM-finalen i bandy som tyvärr Villa förlorade. Och av en ren slut i pausen kollade jag in blocket och hittade ett gåband! Så efter matchen drog jag och Angelica till Mariestad och inhandlade ett gåband av märket attract :) har provgått/ 15 minuter ikväll och det blev riktigt svettigt! Hoppas kunna köra ordentligt imorgon kväll :)

Nu blir det fortsätta kolla på Big brother :)
Trevlig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0