LOREEN!

Börjar inlägget med ett glädjerop; JAAAAAA!
Är så glad att Loreen vann melodifestivalen! Den är den bästa och mäktigaste låt som någonsin varit med i Eurovision. För er som inte vet är jag helt förälskad i melodifestivalen och eurovision! :)
Kvällen har spenderats hos Elin med Hanna och Angelica. Vi käkade pizza (hör och häpna) och kollade som sagt på Melodifestivalen. Allihopa hejade på Loreen så det var sköj när hon vann! Elin blev helt till sig ett tag! Haha

Idag har jag varit på stan med Robin och hans familj, sen har jag målat om lite möbler och ramar här hemma. Ska bli lite förändringar här hemma nämligen. Så i april blir det Ikea och göra sig av med massa tusenlappar! :) Ska bli så skönt att äntligen blir klar i lägenheten, vi har ändå bott är sen september.

Imorgon bitti blir det jobba en sväng, sen hem och sova igen hoppas jag. Därefter blir det nog en löprunda eller långpromenad. Har ju legat lågt med träningen denna vecka eftersom jag är överansträngd i musklerna. Men ska försöka ta nya tag nästa vecka, om musklerna tillåter!

Säger som jag sagt två gånger tidigare. Receptet imorn! ;p
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0