Överansträngning

Hopp, då var denna träningstiden över. Känns så iallafall! :( har känt i drygt en vecka nu att jag blivit väldigt svag i mina ben och klarar knappt att gå upp för en trappa utan att vilja sätta mig ner och vara som spagetti i benen. Känns som benen ska ge vika när som helst. Så idag frågade jag min farbror och han berättade att jag överanstränging i mina benmuskler. Och det känns rent ut sagt åt helvete! :( så ska egentligen vila och massera mycket, men kommer verkligen inte klara av det. :(

Idag har jag kört ett skönt konditionspass med Angelica med 35 minuters intervall, 10 minuter trappa och 10 minuter cykel. Var skönt mör i benen efteråt och. Nu smärtar det dock något, så ska ta en painkiller sen lägga mig tidigt! Helt död på jobbet nuförtiden.. :(

Imorgon blir det jobb, träning och bara slapp på kvällen! :) sköna torsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0