Underbar film

Ja, kan man säga annat om breaking dawn? Skulle ju ljuga om jag sa att man inte blir sugen på giftemål efteråt! Jag och Robin har ju varit tillsammans i över 5 år, är förlovade och vi har pratat massor om vårt bröllop. Vi har valt ingångsmusik, två låtar under vigseln, kyrka, färger, ja en hel del! :) Åååh vad jag vill gifta mig!
Det mysigaste av allt är att Robin vill ha sådär "gammaldags" och vill sova i var för sig och inte ses förrän i kyrka. Hur gulligt är inte det? :)

Igår träffade jag Hanna och tog igen lite eftersom vi knappt pratat sen november. Det var jättetrevligt och runt 19.00 begav jag mig till gymmet! Blev ett konditionspass med löpband och crosstrainer. Och jag säger då det, vilkan skillnad det var att träna och att vara helt "återhämtad". Orkade ju jättemycket mer än vanliga fall! :) förra veckan blev det bara 2 gympass pga överansträngningen och denna vecka tänker jag köra varannan dag, så imorn blir det box. Vill inte gå ut för hårt :)

Sen kan jag tala om att på fredag ska jag ÄNTLIGEN till en dietist! Ååh vad jag längtat. Ringde 3 januari och fått tid nu, så var riktigt lång väntetid. Ska bli kul att höra vad man gjort "fel" och lära sig rätt! :)

Nu ska jag duscha sen sova! :)
Hörs imorgon



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0