Tråkig dag

Hej. Dålig uppdatering idag men beror på lite saker inom familjen.
Hur som helst, lyckades springa innan jobbet idag. Cred till mig! Men blev dock ingen efter jobbet. Men tänkte spinna imorgon innan jobbet, börjar 16.00. Lär ju dö.. Hatar hatar hatar spinning men det är bra träning.

Sen har jag kollat upp mina prickar på kroppen idag. Eftersom både jag och Robin har det fick vi en känsla av att det kunde vara bältros. Men mamma tittade på oss båda och det verkar vara mollusker. Det är något virus (ofarligt) som smittar via närkontakt och går inte behandla, så får hoppas på att skiten ger med sig fort. Inte så snyggt att ha massa prickar på armar och ben i sommar.

Jaja, vi får höras imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0