På gång

Är så glad och pigg idag! Vaknade och ville bara messa angelica och säga att vi skiter i gymmet och forsätter sova istället. Men nej, jag tog tjuren vid hornen och klev upp, oavsett hur jobbigt det var. Och det var skitkul att träna! Har förbättrat min kondition med 5 minuter, och hade lätt orkar 5-10 minuter till, men var så fruktansvärt varm så saktade ner till snabb gång istället. Sen blev det crosstrainer, träning av ass och bencykling det sista. Därefter bastade vi och solade och bara götta oss. :) Imorgon ska vi träna igen, då blir det spinning!
Sen hoppas jag på boxpass på onsdag, saknar verkligen boxen. Det är ett sånt fartfyllt och man blir så taggad för tränaren verkligen puschar en! Funfunfun..! Sen på tordagmorgon ska jag och Angelica iväg och simma på morgon, på utomhusbadet.. Vi lär väl frysa ihjäl! :)
Annars händer det inte så mycket i mitt liv. Ska försöka komma igång med träningen nu, blivit otroligt lat med mina promenader. Så ska försöka börja träna 5 gånger i veckan igen. Skräpning på mig nu. Sen kämpar jag vidare med mina soppor. :)
Har semester vecka 27 så hoppas på att ha tappat 12 kg tills dess! :) Vill trivas med att visa mig i bikini då. Har köpt en jättesöt bikini som jag verkligen vill använda! Sen åker jag troligtvis till Stockholm 25;e - 27;e juni och då hoppas jag på att jag tappat några kg till dess.
Nu ska jag bara njuta och slappa tills jag börjar jobba 16.00!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0