"Före"bilder

Först och främst vill jag att ni ska veta att jag tycker detta är något oerhört jobbigt.. Krävs väldigt mycket av mig för att lägga ut detta..! Men det kommer väl kännas bra när jag ser hur mycket smalare jag blivit och även kul för er att få se mina resultat. Så nu behöver jag lite stöttning! Haha :)

För övrigt var boxpasset jätteroligt! Så nästa vecka drar jag och Robin dit igen!
Sen invigde jag mina nya träningkläder också!
Imorgon blir det dubbelpass med styrka/mage sen yoga. :)


Kommentarer
mor & dotter Malmenskog

Vi tycker du är helt fantastisk, Johanna!!

2012-02-01 @ 21:56:20
Malin

Jävligt starkt gjort Johanna! Lycka till :)

2012-02-01 @ 22:18:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0