keso med ananas & passion

Tyvärr fick jag ställa in kvällens träning. :( Skulle kört ett danspass som jag länge velat testa, men får vänta ytteligare än vecka. Fick ställa in träningen idag för jag har mått skit hela eftermiddagen. Slutade tack o lov vid 11.00 och har legat och kollat på film hela eftermiddagen då vår boxer och bredbandet legat nere. Jag somande vid 14.00 och vaknade vid 15.00 och mådde så illa och var jätteyr i huvudet. Eftersom jag brukar sova rätt hårt trodde jag det berodde på det, men det ville inte ge och tillslut började det röra i magen. Har sprungit till och från toaletten hela eftermiddagen och haft en hink brevid mig i soffan, men tack och lov har det inte blivit någonting av det! :D Men försäkerhetens skull avboka jag passet för att vara pigg imorgon då det är långdag på jobbet och steppass :) Och jag mår redan bättre, så vet inte riktigt vad det var för något.
Dessutom ska nog min syssling Erica hänga med på passet imorgon vilket blir ännu roligare! :) Vi har inte setts sen min student!

Nu ska jag duscha och sen äta lite kvällsmat. Var precis och handla och gick förbi mejeridisken när jag helt plötsligt stannade vi keson, brukar aldrig göra det. Av min stora förvåning fanns det någon som lockade mig där, keso med ananas och passion. Så nu ikväll ska jag provsmaka denna, sen vi får vi se om det blir hiss eller diss! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0