Skövde

OJ, vilken dag. Idag slog jag och Robin vårat rekord i att vara i Skövde. Vi brukar göra Skövde på drygt 2 timmar, men idag var vi hemma 17.30! Och vi är helt slut båda två..!
Men vi har verkligen haft det jättemysigt och Robin är så söt som hänger med mig in i alla inredningsbutiker som han egentligen spyr på. Är helt galen i inredning, jag får kli i fingrarna och vill ha allt! Kom allt hem med lite nytt till hemmet, köket och nya smycken. Och som ni ser på bilderna nedan tror jag ni ser vad som kommer ske inom snar framtid, ja redan imorgon, bakning. Jag älskar att baka och speciellt cupcakes och macarons. Det är så kul att hålla på med färger och att spritsa, men jag blir inte alls sugen på att smaka eller äta, vilket är riktigt skönt. :) Så imorgon ska jag baka bara för att det är kul! Vi ska försöka bjuda hem oss till svärföräldrarna på söndag och bjuda på fika, så det blir perfekt med bakning imorgon!

Så imorgon startar jag dagen med ett konditionspass på gymmet och sola lite solarium, sen blir det hem för att agera hemmafru och baka MASSOR! Därefter ska jag försöka få lite ordning på min garderob.
Kvällen är ännu oklar men vi gör säkert något roligt. Nästa helg ska vi iallafall till Ulricehamn för lite skidåkning och det ska bli riktigt riktigt kul! :) Har inte åkt skider på två år nu, så det är dags att bättra på skillsen lite.

Robin har precis smällt i sig en pizza och jag har kollat på. Inte ett dugg hungrig, utan bara trött och längtar tills man kan med att gå och lägga sig. Vi ska försöka ta oss igenom filmklassikern "Macken" nu, så vi får se vem som somnar först! :)
Bilderna nedan är från dagens inköp!
Nya örhängen samt armband
Jag hade lovat mig själv att aldrig köpa ett sånt här örhänge för alla har ett,
men fick med mig ett hem iallafall
En ny söt spargris och muffinsformar i silikon.
Har länge letat efter en söt gris.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0